Термінал не встановлюють у торгових точках, які ще не відкрито (ремонт або в стадії відкриття). Винятком є тільки національні корпорації.
Термінали заборонено встановлювати в житлових приміщеннях, квартирах, тимчасових спорудах. У торгової точки обов’язково має бути вивіска. Назва з вивіски також записується під час реєстрації як назва ТСП.
Інженер ІТ РП може запитати прайс-лист ТСП і свідоцтво про ведення підприємницької діяльності.
Інженер ІТ РП зобов’язаний зробити фотозвіт під час установлення термінала:
- фото фасаду магазину або тієї будівлі, у якій розміщено торгову точку, так щоб було видно вивіску ТСП;
- фото входу до ТСП;
- фото вже встановленого термінала, усередині торгової точки.
Якщо термінал необхідно буде підключити до роутера/модема, потрібно зазначити це побажання під час замовлення термінала. Для підключення банк може надати стандартний кабель триметрової довжини.
З боку самої торгової точки на момент установлення термінала роутер/модем уже має бути готовий до підключення термінала. Якщо знадобиться налаштування на статичну IP-адресу, то співробітники точки повинні підказати інженерові IP/маску/шлюз, щоб він вписав їх у термінал.
Якщо кабель потрібен більшої довжини, то ТСП самостійно його закуповує, обтискає й проводить. Інженер не обтискає й не проводить кабелю на торговій точці.
Якщо термінал необхідно буде підключити до касової програми для роботи з касовим суміщенням, то спочатку потрібно налаштувати касу, встановити драйвери. Інженер не налаштовує самої каси, він тільки підключає термінал і встановлює в ньому той протокол суміщення, який попросить ТСП.