Заходи безпеки під час користування смартфоном

Заходи безпеки під час користування смартфоном

Ознайомлення з цими правилами просто необхідне для вашої безпеки

Захист смартфону.

Захист смартфону.

Правило № 1. Установіть пароль. Сучасні телефони та планшети дозволяють обмежити доступ до пристрою за допомогою пароля, ПІН-коду, графічного ключа тощо.

Правило № 2. Не передавайте смартфон стороннім. Якщо ваш телефон або планшет потрапить до рук зловмисника, він зможе користуватися вашим SMS-банкінгом, отримувати одноразові паролі для входу до вашого Приват24 та підтвердження платежів.

Правило № 3. Захистіть свої смартфон і планшет від вірусів. Щоб не заразити свій телефон вірусами:

  • не зламуйте операційну систему свого смартфону та не проводьте банківських операцій через Інтернет на пристрої зі зламаною операційною системою;
  • не відвідуйте незнайомі вам сайти;
  • не переходьте за підозрілими посиланнями;
  • встановлюйте програмне забезпечення тільки з перевірених джерел;
  • під час встановлення додатків з Аpp Store чи Play Маrket уважно ознайомтеся з дозволами, що запитують додатки;
  • стежте за тим, щоб на вашому мобільному телефоні було встановлено та своєчасно оновлювалось антивірусне програмне забезпечення.

Захист фінансового номера.

Захист фінансового номера.

Правило № 1. Використовуйте стандартний механізм захисту SIM-картки (ПІН). Завжди використовуйте для захисту SIM-картки ПІН-код. Змініть стандартний пароль SIM-картки на власний. Ці заходи не дозволять скористатися вашою SIM-карткою в разі втрати/крадіжки телефону.

Правило № 2. У разі втрати смартфону заблокуйте свій номер телефону та картки. Якщо ви загубили смартфон або планшет, терміново зателефонуйте в банк на номер 3700 (безкоштовно з мобільного) і заблокуйте свої картки та номер телефону. Потім зв’яжіться з мобільним оператором для блокування SIM-картки.

Правило № 3. Зробіть так, щоб мобільний оператор знав про вас більше ніж просто номер. Зверніться до місцевого відділення мобільного оператора, щоб до вашого номера додали дані власника, копію паспорта і т. д. Це захистить вашу SIM-картку в разі спроб перевипуску.

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).

Натисніть «Повідомити про шахрайство».

Натисніть «Повідомити про шахрайство».

Виберіть ситуацію, що трапилась.

Виберіть ситуацію, що трапилась.

Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям

Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям

Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».

Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».

Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».

Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».

Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Відеоінструкція

Повідомити про факти шахрайства з боку третіх осіб

Співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте нам. Ми врахуємо ваш приклад під час розробки нових методів запобігання шахрайству.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам, ви також можете подати заявку. Її опрацюють фахівці з безпеки та запобігання шахрайським операціям.

Як подати звернення про шахрайство?

  1. У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті).
  2. Натисніть «Повідомити про шахрайство».
  3. Виберіть ситуацію, що трапилась.
  4. Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям
  5. Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити».
  6. Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити».
  7. Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.

Також подати звернення про шахрайство ви можете за телефоном 3700, в чаті «Допомога Онлайн» або у відділенні банку.

Відеоінструкція

У додатку Приват24 перейдіть у меню «Комунікації» (у правому верхньому куті). Натисніть «Повідомити про шахрайство». Виберіть ситуацію, що трапилась. Зазначте дані та виберіть картку, за якою ви повідомили інформацію шахраям Зазначте номер телефону, з якого вам, імовірно, телефонували шахраї, і натисніть кнопку «Продовжити». Опишіть ситуацію детальніше та натисніть «Продовжити». Дотримуйтеся рекомендацій на екрані.